Asztalos Anna Eszter (2022) A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (989kB) |
|
PDF
eredetiségi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (160kB) |
|
PDF
Asztalos Anna_konzulens_Asztalos Réka bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Asztalos Anna_konzulensi_Formádi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
Absztrakt (kivonat)
A turizmus folyamatos változásának és dinamikus fejlődésének egyik legjelentősebb kiváltó oka a technológiai fejlődés. Az internet, a közösségi média, a mesterséges intelligencia megjelenésével az utazási szokások és a fogyasztói magatartás az elmúlt években teljes mértékben átalakult, és még további jelentős változások előtt áll. Kutatásom célja elsősorban bemutatni a jelenleg rendelkezésre álló információk és tanulmányok segítségével azt, hogy a technológiai fejlődés milyen hatással van a fogyasztók magatartására a turizmusban – a negatív és a pozitív aspektusokat egyaránt szeretném kiemelni. A kutatás jelentős részében a közösségi média témakörét fogom vizsgálni, ugyanis véleményem szerint ma már legnagyobb befolyással a közösségi felületek vannak az utazási döntésre. A kutatás célcsoportja az Y és a Z generációk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitális technológia, közösségi média, turizmus, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |