Hackel Veronika Éva (2022) Examining consumer behavior in a given product/service market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Veronika Éva Hackel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (969kB) |
|
PDF
Hackel Veronika Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
|
PDF
Hackel Veronika angol BELSŐ_új_1.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
Absztrakt (kivonat)
Consumer buying behaviour is a very important facet of the marketing bureaus, that plays a very predominant role in predicting the sales of a company, and hence in the stabilization of the financial structure. Consumer buying behaviour provides an insight into the prospective demands and needs of the consumers as well as the prospective social economic, and political conditions of the market, through predictive analysis using data sets, acquired from the analysis of the behavioral patterns, and buying habits of the consumers. This, in turn, leads to personalized marketing that tailors the specified interests of the customers which leads to improved customer service, improved customer relations, enhanced decision-making, and improved risk management.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | behavioral patterns, Consumer behavior, consumer demand, customer behavior models, Data Analytics, Risk Analysis, Socio-economic trends, Socio-political trends |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |