Mata Beatrix (2022) Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Mata Beatrix - Heinemann Duty Free.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (895kB) |
|
PDF
Mata Beatrix_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tisztelt Olvasó!Dolgozatomban bemutatom, hogy a repülőtéri vásárlási szokások eltérőek a bevásárlóközpontokban tapsztaltaktol, ahová elsősorban nem vásárolni jönnek az emberek, hanem az eredeti funciót tekintve, a repülés, mint utazási forma köti össze az ide látogatókat.A repülőtéri vásárlás fontossága ellenére kevéskutatás tárta fel a nemzetközi utazók vásárlási magatartását a repülőtéri vámmentes üzletekben. A vámmentes vásárlás az utazás nagyon élvezetes része. Megfigyelésem tárgya ezért nem más, mint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free magyarországi leányvállalata a Magyar Duty Free Kft., és a piacon egyedüliként, jelenleg is családi vállalkozásként működő anyavállalat, Gebrüder Heinemann.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Duty Free, légiközlekedés, marketing mix, SWOT, travel retail |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |