Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése

Mata Beatrix (2022) Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Mata Beatrix - Heinemann Duty Free.pdf] PDF
Mata Beatrix - Heinemann Duty Free.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (895kB)
[thumbnail of Mata Beatrix_ertekelolap.pdf] PDF
Mata Beatrix_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (160kB)

Absztrakt (kivonat)

Tisztelt Olvasó!Dolgozatomban bemutatom, hogy a repülőtéri vásárlási szokások eltérőek a bevásárlóközpontokban tapsztaltaktol, ahová elsősorban nem vásárolni jönnek az emberek, hanem az eredeti funciót tekintve, a repülés, mint utazási forma köti össze az ide látogatókat.A repülőtéri vásárlás fontossága ellenére kevéskutatás tárta fel a nemzetközi utazók vásárlási magatartását a repülőtéri vámmentes üzletekben. A vámmentes vásárlás az utazás nagyon élvezetes része. Megfigyelésem tárgya ezért nem más, mint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free magyarországi leányvállalata a Magyar Duty Free Kft., és a piacon egyedüliként, jelenleg is családi vállalkozásként működő anyavállalat, Gebrüder Heinemann.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Duty Free, légiközlekedés, marketing mix, SWOT, travel retail
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:42
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet