Pap Krisztián István (2023) A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata: Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (620kB) |
|
PDF
Pap_Krisztian_Istvan_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A projektmunkám témájának középpontjában egy mindenki által jól ismert cég a Starbucks állt. A vizsgálatom közzéppontjában a Starbucks fogyasztóinak a szokásai, kávéfogyasztási szokásai, annak vizsgálata, hogy miért ezt a terméket, szolgáltatást választják, illetve a vásárolók szerint miben lehetne jobb a vállalat.</p> <p>A bevezetésben kitértem arra, miért fontos számomra ez a téma, mi adja a témám időszerűségét, és hogy mi lesz maga a téma.</p> <p>Meghatároztam hipotéziseket miszerint: A Starbucks imázsa kiemelkedőbb a versenytársaihoz képest, a Starbucksot leginkább az Y és Z generáció látogatja, az X generáció kevésbé, a Starbucksnál a helyben fogyasztott termékek népszerűbbek, mint az otthon fogyaszthatóak, a fogyasztók sokallják a Starbucks árait.</p> <p>Majd következik a cég bemutatása, amit elég távolról kezdtem megközelíteni a kávé eredetével, az emberrel való kapcsolatával, a kávékultúra kialakulával.</p> <p>Folytatva a Starbucks alapmarketingjével (logó eredete, vállalat célja küldetése, vállalati brand kiépítése)</p> <p>Következő elem a marketing-mix elemei a Starbucks szemléletében (ár, elosztás, termék, promoció) Ezt kiegészítve egy SWOT elemzéssel.</p> <p>Rátérünk a kutatásra, meghatározva a kutatás módszertanát (kvantítatív kérdőíves megkérdezés)</p> <p>A kérdőív 17 kérdésből állt és 56 kitöltés érkezett.</p> <p>A válaszok értékelése következett, majd egy összefoglaló a kapott eredményről.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, marketing, Starbucks, stratégia, véleménykutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |