Rózsavölgyi Rebeka (2023) Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Rózsavölgyi-Rebeka végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Rózsavölgyi Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ_Külkereskedelmi Kar_.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (282kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Jelen dolgozatomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztói társadalom résztvevői mennyiben tájékozottak és tudatosak a kozmetikai termékek vásárlásakor. Specifikusabban az állatkísérlet mentes kozmetikumok piacon betöltött szerepét és a vásárlói hozzáállását kutatom saját felméréseim, valamint a vonatkozó kutatások alapján.</p>Ezt a témát azért választottam, mert kifejezetten érdekeltnek vélem magam ebben a topikban és a választott vállalat, amelyen keresztül szemléltetni szeretném a téziseimet az a The Body Shop. Kiemelkedőnek vélem a cég marketingstratégiáját, termékpozícióját és egyediségét. A dolgozat felépülését tekintve, a bevezetőben tisztázni kívánom a tézisem, valamint az alapfogalmakat, melyek köré építem a kérdéskört, ezt követően pedig konkrét példákon keresztül vezetem le a probléma gyakorlatbeli működését, s bezárólag megteszem megállapításaim, konklúzióm.<br>Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam a szociodemográfiai tényezők mennyire erősen befolyásolják a fogyasztói attitűdöket tekintve cruelty free, azaz állatkísérlet mentes kozmetikumok tekintetében. Valamint arra keresem a választ, hogy a cruelty free törekvés mindössze egy pillanatnyi hóbort, azaz divat szempontjából érdekes a vásárlók körében vagy valóban érdekeltek és elszántak a témában, hogy kiálljanak az állatok jogai mellett.<br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás, integrált marketing, kozmetikai cikkek, marketing, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |