Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül

Rózsavölgyi Rebeka (2023) Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Rózsavölgyi-Rebeka végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat-Rózsavölgyi-Rebeka végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Rózsavölgyi Rebeka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Rózsavölgyi Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ_Külkereskedelmi Kar_.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ_Külkereskedelmi Kar_.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (282kB)

Absztrakt (kivonat)

<p>Jelen dolgozatomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztói társadalom résztvevői mennyiben tájékozottak és tudatosak a kozmetikai termékek vásárlásakor. Specifikusabban az állatkísérlet mentes kozmetikumok piacon betöltött szerepét és a vásárlói hozzáállását kutatom saját felméréseim, valamint a vonatkozó kutatások alapján.</p>Ezt a témát azért választottam, mert kifejezetten érdekeltnek vélem magam ebben a topikban és a választott vállalat, amelyen keresztül szemléltetni szeretném a téziseimet az a The Body Shop. Kiemelkedőnek vélem a cég marketingstratégiáját, termékpozícióját és egyediségét. A dolgozat felépülését tekintve, a bevezetőben tisztázni kívánom a tézisem, valamint az alapfogalmakat, melyek köré építem a kérdéskört, ezt követően pedig konkrét példákon keresztül vezetem le a probléma gyakorlatbeli működését, s bezárólag megteszem megállapításaim, konklúzióm.<br>Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam a szociodemográfiai tényezők mennyire erősen befolyásolják a fogyasztói attitűdöket tekintve cruelty free, azaz állatkísérlet mentes kozmetikumok tekintetében. Valamint arra keresem a választ, hogy a cruelty free törekvés mindössze egy pillanatnyi hóbort, azaz divat szempontjából érdekes a vásárlók körében vagy valóban érdekeltek és elszántak a témában, hogy kiálljanak az állatok jogai mellett.<br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntartható fogyasztás, integrált marketing, kozmetikai cikkek, marketing, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:36
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet