A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra

Szalai Bálint László (2023) A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of U2CYOQ Szakdolgozat Szalai Bálint.pdf] PDF
U2CYOQ Szakdolgozat Szalai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SzakdolgozatBírálatSzalaiBálint.pdf] PDF
SzakdolgozatBírálatSzalaiBálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (352kB)
[thumbnail of Szalai_Balint_Laszlo_belso_2023.pdf] PDF
Szalai_Balint_Laszlo_belso_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja hogy negvizsálja a CSR kampányok négy leggyakrabban használt típusát, és ezek hatását a fogyasztói megítélésre.Ezek a fenntarthatósági CSR ami környezetvédelemmel,a növény és állatvilág védelmével és a fenntartható üzleti stratégiákkal foglalkozik.A jótékonysági CSR adománygyűjtés, szponzoráció és direkt közbenjárás útján támogatja a kiválasztott ügyet.Az etikai CSR a vállalat etikus működéséről szól ami az etikus üzletkötés, a fizetés és esélyegyenlőség biztosításaként jelenik meg a leggyakrabban.A negyedik a belső CSR ami a vállalat dolgozói jólétéről, és a vállalati kultúra felépítéséről és fenntartásáról szól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, CSR, elektronikus kommunikáció, internetmarketing, kapcsolati marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:36
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet