Szalai Bálint László (2023) A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
U2CYOQ Szakdolgozat Szalai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SzakdolgozatBírálatSzalaiBálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (352kB) |
|
PDF
Szalai_Balint_Laszlo_belso_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja hogy negvizsálja a CSR kampányok négy leggyakrabban használt típusát, és ezek hatását a fogyasztói megítélésre.Ezek a fenntarthatósági CSR ami környezetvédelemmel,a növény és állatvilág védelmével és a fenntartható üzleti stratégiákkal foglalkozik.A jótékonysági CSR adománygyűjtés, szponzoráció és direkt közbenjárás útján támogatja a kiválasztott ügyet.Az etikai CSR a vállalat etikus működéséről szól ami az etikus üzletkötés, a fizetés és esélyegyenlőség biztosításaként jelenik meg a leggyakrabban.A negyedik a belső CSR ami a vállalat dolgozói jólétéről, és a vállalati kultúra felépítéséről és fenntartásáról szól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, CSR, elektronikus kommunikáció, internetmarketing, kapcsolati marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |