The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies

Sweis Sarah Hussam Kamel (2023) The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of The Impact of COVID19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and Ecommerce Strategies.pdf] PDF
The Impact of COVID19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and Ecommerce Strategies.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (851kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarah_Sweiss.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarah_Sweiss.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)
[thumbnail of Sweis Sarah Hussam Kamel_eng__.pdf] PDF
Sweis Sarah Hussam Kamel_eng__.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">This thesis aims to explore the impact of the COVID-19 pandemic on online shopping behavior. The study specifically investigates how the pandemic has affected consumer attitudes towards online shopping, their online shopping behavior, and the strategies that online retailers have employed to meet the increased demand. Through a thorough analysis of existing literature and primary data collection, the study will provide insights into the changing consumer behavior and the implications for online retailers and marketers. The research findings can be beneficial for policymakers, online retailers, and marketers in understanding the evolving consumer behavior and adapting their strategies to meet the new demands of the market. Overall, this study will contribute to the growing body of literature on the impact of the pandemic on consumer behavior and the digital economy.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: analysis, Covid-19, e-commerce, marketing, strategies
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:35
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet