Sweis Sarah Hussam Kamel (2023) The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The Impact of COVID19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and Ecommerce Strategies.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (851kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarah_Sweiss.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (110kB) |
|
PDF
Sweis Sarah Hussam Kamel_eng__.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis aims to explore the impact of the COVID-19 pandemic on online shopping behavior. The study specifically investigates how the pandemic has affected consumer attitudes towards online shopping, their online shopping behavior, and the strategies that online retailers have employed to meet the increased demand. Through a thorough analysis of existing literature and primary data collection, the study will provide insights into the changing consumer behavior and the implications for online retailers and marketers. The research findings can be beneficial for policymakers, online retailers, and marketers in understanding the evolving consumer behavior and adapting their strategies to meet the new demands of the market. Overall, this study will contribute to the growing body of literature on the impact of the pandemic on consumer behavior and the digital economy.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | analysis, Covid-19, e-commerce, marketing, strategies |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |