Kovács Nikolett (2023) Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-UJ30TZ- Kovács Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kovacs_Nikolett_Judit_opponens_GaszneBosz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
Kovács Nikolett Judit_konzulensi_Schultz Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (255kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai kor egyiklegmeghatározóbb médiuma a közösségi média, amely napjainkban már mindenkiszámára elérhető. A közösségi média lehetővé teszi az emberek számára akommunikációt, az információ megosztását és könnyedén csatlakozhatnak különbözőközösségekhez. Ez a hatalmas felhasználói bázis jelentős lehetőségeket rejtmagában a turisztikai iparág számára is. Új szereplők jelentek meg a piacon,melynek hatására a turizmusban jelentős szerepet játszó szokások, marketing ésreklám stratégiák egyre inkább átformálódnak. Új trendek alakultak ki, amivellépést kell tartani minden a turizmusban résztvevő személynek(Turizmus.com, 2023).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer marketing, közösségi média, utazási döntéshozatal, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |