Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon

Kovács Nikolett (2023) Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-UJ30TZ- Kovács Nikolett.pdf] PDF
Szakdolgozat-UJ30TZ- Kovács Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kovacs_Nikolett_Judit_opponens_GaszneBosz.pdf] PDF
Kovacs_Nikolett_Judit_opponens_GaszneBosz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of Kovács Nikolett Judit_konzulensi_Schultz Éva.pdf] PDF
Kovács Nikolett Judit_konzulensi_Schultz Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (255kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai kor egyiklegmeghatározóbb médiuma a közösségi média, amely napjainkban már mindenkiszámára elérhető. A közösségi média lehetővé teszi az emberek számára akommunikációt, az információ megosztását és könnyedén csatlakozhatnak különbözőközösségekhez. Ez a hatalmas felhasználói bázis jelentős lehetőségeket rejtmagában a turisztikai iparág számára is. Új szereplők jelentek meg a piacon,melynek hatására a turizmusban jelentős szerepet játszó szokások, marketing ésreklám stratégiák egyre inkább átformálódnak. Új trendek alakultak ki, amivellépést kell tartani minden a turizmusban résztvevő személynek(Turizmus.com, 2023).

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer marketing, közösségi média, utazási döntéshozatal, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:35
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet