Tóth Panni (2023) Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Tóth Panni, Projektmunka, 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Toth_Panni_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
A PR gyakorlata, belső kommunikáció vizsgálata, válságkommunikáció és CSR, vállalati társadalmi felelősségvállalás témái köré épült dolgozatom.Az Accor szállodalánc debreceni hoteléről készült a kutatás, a Mercure Debrecenről. A hotel bemutatása után, kitértem a vállalati társadalmi felelősségvállalás, PR és válságkommunikációs szempontból fontos programjaira.Kutatásom során mélyinterjúk keretében vizsgáltam, majd elemeztem a fő kérdéseket, amelyek a belső kommunikáció működéséhez és a CSR területéhez kapcsolódnak.Az elemzésem után javaslattételeket az információáramlás folyamatára, illetve a programok pontosítására tettem.Összefoglalásként a javaslattételek és főbb észrevételeimet szedtem össze, amelyeket a vezetőség tagjaival kívánok megosztani a jövőben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, belső PR, CSR, public relations, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |