Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva

Tóth Panni (2023) Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tóth Panni, Projektmunka, 2023.pdf] PDF
Tóth Panni, Projektmunka, 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Toth_Panni_2023.pdf] PDF
Toth_Panni_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A PR gyakorlata, belső kommunikáció vizsgálata, válságkommunikáció és CSR, vállalati társadalmi felelősségvállalás témái köré épült dolgozatom.Az Accor szállodalánc debreceni hoteléről készült a kutatás, a Mercure Debrecenről. A hotel bemutatása után, kitértem a vállalati társadalmi felelősségvállalás, PR és válságkommunikációs szempontból fontos programjaira.Kutatásom során mélyinterjúk keretében vizsgáltam, majd elemeztem a fő kérdéseket, amelyek a belső kommunikáció működéséhez és a CSR területéhez kapcsolódnak.Az elemzésem után javaslattételeket az információáramlás folyamatára, illetve a programok pontosítására tettem.Összefoglalásként a javaslattételek és főbb észrevételeimet szedtem össze, amelyeket a vezetőség tagjaival kívánok megosztani a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, belső PR, CSR, public relations, válságkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:35
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet