Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban

Szalay Kármen (2023) Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szalay_Kármen - Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban.pdf] PDF
Szalay_Kármen - Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szalay_Karmen_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Szalay_Karmen_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka az online kereskedelem és az e-commerceterületén mutatkozó trendeket és változásokat vizsgálja a bútoriparban. Azonline értékesítés fontossága egyre növekszik, amelyre a koronavírus járványhatására még inkább rávilágított a piac. Bemutatja a bútoripar onlineértékesítésének előnyeit és kihívásait, valamint az e-commerce trendeket és afogyasztói magatartás változásait. Az ágazat szereplőinek fel kell készülniük aváltozásokra és alkalmazkodniuk kell az online kereskedelem növekvőelvárásaihoz, különben hátrányba kerülhetnek a versenytársakkal szemben. Részletesenelemzi a bútoripar online jelenlétét és az e-commerce platformok jelentőségét,valamint javaslatokat teszek a vállalatok számára a sikeres online értékesítésérdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bútorgyártás, e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, kérdőíves felmérés, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:35
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet