Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants

Hingyi Péter (2023) Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Hingyi-Peter.pdf] PDF
Szakdolgozat-Hingyi-Peter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 230605_CHM_Hingyi_Péter.pdf] PDF
230605_CHM_Hingyi_Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of Hingyi_Péter_opponens_lakatos.pdf] PDF
Hingyi_Péter_opponens_lakatos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">This thesis examines the role of customer experiences and online reviews in improving the marketing strategies of restaurants. With the rise of online platforms, such as Yelp and TripAdvisor, customers are increasingly sharing their dining experiences and opinions with a wider audience. Therefore, it is essential for restaurants to leverage this information to improve their marketing strategies and attract more customers. The research investigates the impact of customer experiences and online reviews on consumers' decision-making processes and how restaurants can use this information to enhance their marketing efforts.&nbsp;<span style="font-size:1rem;">The research provides insights and recommendations for restaurants to effectively leverage customer experiences and online reviews to enhance their marketing efforts and gain a competitive advantage in the highly competitive restaurant industry. Overall, this thesis highlights the importance of customer feedback in improving marketing strategies and emphasizes the need for restaurants to adapt to the changing digital landscape to succeed in today's market.</span></p><div><div><div><div><div><div><div><div><div><div></div></div></div></div></div></div><div></div></div></div></div></div><div><div><div><div><br> </div></div></div></div><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Debreceni János
Belső
egyetemi tanársegéd; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: costumer experience, costumer feedbacks, marketing strategies, Online reviews, restaurant marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:35
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet