Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában

Tasi Dorka (2023) Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of TASI DORKA-SZAKDOLGOZAT-2023-KLM FENNTARTHATÓSÁG.pdf] PDF
TASI DORKA-SZAKDOLGOZAT-2023-KLM FENNTARTHATÓSÁG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tasi Dorka konzulensi Hegedüs Sára BSc(BA) - bírálati lapxls.pdf] PDF
Tasi Dorka konzulensi Hegedüs Sára BSc(BA) - bírálati lapxls.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_TasiDorka.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_TasiDorka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témaköre a fenntarthatóság és fenntarthatósági marketingkommunikáció, amit a KLM példája alapján mutattam be. A fenntarthatóság ma elengedhetetlen része az életünknek és a vállalatok életében is. Hiszen számos olyan kihívással szembesülünk, amely fenyegeti a bolygónk, társadalmunk jövőjét. Fontos, hogy összekapcsoljuk a társadalmi, gazdasági és környezeti kihívásokat és olyan megoldásokat találjuk, amelyek hosszú távon fenntarthatók. A vállalatok életében is különösen fontos, hogy hosszú távon tudjanak működni, miközben csökkentik a negatív hatásokat a környezetre és a társadalomra. Egy fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalatnak, mint a KLM kiemelt figyelmet kell fordítania a kommunikációjára, hogy növeljék a fogyasztók tudatosságát, valamint, hogy példát mutassanak a többi légitársaságnak, vállalatnak. Számos lehetőség áll a vállalatok számára, hogy elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt megosszák a fogyasztókkal. Ma az egyik legeredményesebb információ megosztásra szolgáló felület a social média. Ugyanis a közösségi média jelentősen hozzájárul az információk gyors terjedéséhez, a közvetlen kommunikáció kezdeményezéséhez, és a kapcsolattartás megteremtéséhez. Valamint azt is lehetővé teszi, hogy a fogyasztók megosszák véleményeiket, élményeiket, reakcióikat az adott szolgáltatásról, termékről. A netnográfia módszere, amit kutatásom során alkalmaztam lehetőséget ad a fogyasztók véleményének mélyrehatóbb elemzésére, megértésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, KLM, közösségi média, légiközlekedés, netnográfia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet