A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül

Nágel Diána (2023) A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Nágel Diána .pdf] PDF
Szakdolgozat - Nágel Diána .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (17MB)
[thumbnail of Nágel Diána BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Nágel Diána BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Nagel Diána_k.pdf] PDF
Nagel Diána_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (292kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A dolgozatomban áttekintést adok a közösségi média fogalmáról, a különböző platformokról és azok előnyeiről, hátrányairól. Elemzem a DHL Express Magyarország közösségi média jelenlétét, stratégiáját. Megvizsgálom, milyen platformokat használ a vállalat, milyen típusú tartalmakat oszt meg, milyen gyakran posztol, és milyen hatékonysággal éri el a célközönségét. Valamint elemzem a közösségi média használatának lehetőségeit a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiájában. Megvizsgálom, hogy miért fontos egy nagyvállalat számára jelen lenni a közösségi médiában, miért van meghatározó szerepe a márka reprezentálásának a közösségi hálón. Emellett áttekintem a különböző lehetőségeket, amelyeket a közösségi média kínál a vállalat számára, például az ügyfélkapcsolatok építését, a márkaépítést és a kampányok hatékonyságának növelését. Összefoglalom a kutatásom eredményeit, és kiemelem a legfontosabb megállapításokat. Rámutatok arra, hogy a DHL Express Magyarország hogyan használja a közösségi médiát a marketing kommunikációjában, és milyen lehetőségeket és kihívásokat rejt ez a kommunikációs csatorna. Végül javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni a közösségi média használatát a vállalat marketing stratégiájában. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, közösségi média, márkaépítés, online marketing, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet