Nágel Diána (2023) A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Nágel Diána .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (17MB) |
|
PDF
Nágel Diána BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
Nagel Diána_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (292kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A dolgozatomban áttekintést adok a közösségi média fogalmáról, a különböző platformokról és azok előnyeiről, hátrányairól. Elemzem a DHL Express Magyarország közösségi média jelenlétét, stratégiáját. Megvizsgálom, milyen platformokat használ a vállalat, milyen típusú tartalmakat oszt meg, milyen gyakran posztol, és milyen hatékonysággal éri el a célközönségét. Valamint elemzem a közösségi média használatának lehetőségeit a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiájában. Megvizsgálom, hogy miért fontos egy nagyvállalat számára jelen lenni a közösségi médiában, miért van meghatározó szerepe a márka reprezentálásának a közösségi hálón. Emellett áttekintem a különböző lehetőségeket, amelyeket a közösségi média kínál a vállalat számára, például az ügyfélkapcsolatok építését, a márkaépítést és a kampányok hatékonyságának növelését. Összefoglalom a kutatásom eredményeit, és kiemelem a legfontosabb megállapításokat. Rámutatok arra, hogy a DHL Express Magyarország hogyan használja a közösségi médiát a marketing kommunikációjában, és milyen lehetőségeket és kihívásokat rejt ez a kommunikációs csatorna. Végül javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni a közösségi média használatát a vállalat marketing stratégiájában. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, közösségi média, márkaépítés, online marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |