Nágel Diána (2023) A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Nágel Diána .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (17MB) |
|
PDF
Nágel Diána BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
Nagel Diána_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (292kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban áttekintéstadok a közösségi média fogalmáról, a különböző platformokról és azokelőnyeiről, hátrányairól. Elemzem a DHL Express Magyarország közösségi médiajelenlétét, stratégiáját. Megvizsgálom, milyen platformokat használ a vállalat,milyen típusú tartalmakat oszt meg, milyen gyakran posztol, és milyenhatékonysággal éri el a célközönségét. Valamint elemzem a közösségi médiahasználatának lehetőségeit a DHL Express Magyarország Kft. marketingstratégiájában. Megvizsgálom, hogy miért fontos egy nagyvállalat számára jelenlenni a közösségi médiában, miért van meghatározó szerepe a márka reprezentálásánaka közösségi hálón. Emellett áttekintem a különböző lehetőségeket, amelyeket aközösségi média kínál a vállalat számára, például az ügyfélkapcsolatoképítését, a márkaépítést és a kampányok hatékonyságának növelését. Összefoglaloma kutatásom eredményeit, és kiemelem a legfontosabb megállapításokat. Rámutatokarra, hogy a DHL Express Magyarország hogyan használja a közösségi médiát amarketing kommunikációjában, és milyen lehetőségeket és kihívásokat rejt ez akommunikációs csatorna. Végül javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy hogyanlehetne még hatékonyabbá tenni a közösségi média használatát a vállalatmarketing stratégiájában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, közösségi média, márkaépítés, online marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |