Béres Boróka (2023) Hotel Silvanus 2019 előtt és után. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka BGE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
utazási szokások felmérése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (162kB) |
|
PDF
Béres Boróka Projektmunka bírálat_Stroh Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (264kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban beszéltem arról mikénthatott a világjárvány Európa turizmusára. Mely országok álltak fel ebből aleggyorsabban, melyeknek nem sikerült azóta sem visszahozniuk korábbiállapotukat. Tovább haladva kitértem Magyarország turizmusára is. Bemutattam,hogy melyik turisztikai régiók voltak a leglátogatottabbak 2019-ben, valamint, hogya Covid19-nek milyen következményei voltak Magyarország turizmusát nézve. Kutatásom során kérdőív segítségével próbáltam pontosabb információkatnyerni arról, hogyan, milyen mértékben változtak az utazási szokásai akitöltőknek. Továbbá arról is kérdeztem a résztvevőket, hogy hogyan vélekedneka szállodákkal kapcsolatos különböző szigorításokról, amiket a kialakultgazdasági helyzet tett szükségessé.Későbbiekben kitértem szakmai gyakorlati helyem, a Hotel Silvanus****Visegrád történetére és működésére. Továbbá arról is beszéltem, hogy a szálloda2019 óta milyen változásokon ment keresztül, milyen akadályokat kellettleküzdenie az életben maradásért. Az előbb említett témáról, valamint a vírus egymást követő hullámainakhatásairól és a 2022-es gazdasági válság következményeiről a szálloda üzemeltetési igazgatójávalkészített szakmai interjú segített hozzá ahhoz, hogy pontos képet kapjak azelmúlt évek történéséről.Véleményem szerint nagy részben a téma választáshoz az, hogy jelenleg is a Hotel Silvanus dolgozója vagyok, ez által személyesen is átélhetem a kialakult gazdasági következményeit. Minden negatív tényező egy életre szóló élménynek tekintem az elmúlt év történéseit, hiszen rengeteg tanulhattam szakmailag az elmúlt év alatt. Bele láthattam abba, hogyan működik nehezebb időkben a szálloda marketing részlegében, milyen ajánlásokkal, akciókkal igyekeznek a kedvében járni. Számos rendezvény lebonyolítását is végig kísérhettem az első lépéstől az utolsóig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | infláció, koronavírus-járvány (COVID-19), szállodaipar, turizmus, üzleti stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |