Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra

Abelovsky Erik (2023) Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_AbelovskyErik.pdf] PDF
Szakdolgozat_AbelovskyErik.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Abelovsky2.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Abelovsky2.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)
[thumbnail of Abelovsky_Erik_konzulensi_Kovacs_Edina.pdf] PDF
Abelovsky_Erik_konzulensi_Kovacs_Edina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Abstract

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A dolgozatomban az online véleménynyilvánítás természetét és döntéshozatalra való hatásait szeretném megismerni. Napjainkban a világháló egy olyan tényező, amelyet nem érdemes figyelmen kívül hagyni, ezért választottam dolgozatom témájául az e-turizmust övező kérdéseket. A kutatás célja, hogy leírja az általános fogyasztói szokásokat, a döntéshozatal során felmerülő tényezőket, illetve egy átfogó képet mutasson arról, hogy a turisták miként vélekednek az online véleménynyilvánításról, mint információszerzési és marketingkommunikációs eszközről. Feltérképezem, hogy a turisták mennyire tartják fontosnak az online véleménymegosztást, illetve, hogy milyen mértékben oszlik meg azok aránya, akik csak olvassák mások tapasztalatait és azoké, akik a jelenség aktív résztvevőiként leírják korábbi élményeiket. Tapasztalataim szerint az online térben terjedő vélemények rendkívül nagy hatással vannak a vásárlás előtti döntéshozatalra, amit a tudatos vásárlás iránti igénynek tudok be.&nbsp;</p><br><p></p>

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Kovács Edina
Belső
tudományos segédmunkatárs; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: döntéshozatal, e-turizmus, e-WOM, fogyasztói magatartás, online fogyasztói vélemények, online információkeresés, online marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Aug. 03. 16:34
Last Modified: 2023. Aug. 03. 16:34

Actions (login required)

View Item View Item