Takács Stefánia Mária (2023) Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (566kB) |
|
PDF
Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (566kB) |
|
PDF
Takács_Stefánia_Mária_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során első sorban a vendégelégesettséget vizsgáltamés ehhez áttekintést nyújtottam a szállodaipar rendszerének működéséhez.Részletes leírást készítettem a szállodai alkalmazottakkal szembenielvárásokról és hogy mennyire számít a dolgozók hozzáállása a vendégekhez. Bemutatásrakerültek még a Front Office feladatok, hiszen ez a részleg az a, amelyik alegtöbb kapcsolatot tartja a vendégekkel.Készítettem egy kérdőívet a potenciális vendégeknek, arról,hogy mi befolyásolja őket a szálláshely választáskor, és egy mélyinterjút egykedves recepciós kollégámmal. Projektmunkámban ezeket is elemzem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, Front Office, porta, recepció, szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, szállodaipar, vendégelégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |