Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai

Takács Stefánia Mária (2023) Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf] PDF
Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (566kB)
[thumbnail of Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf] PDF
Projektmunka - Takács Stefánia Mária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (566kB)
[thumbnail of Takács_Stefánia_Mária_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf] PDF
Takács_Stefánia_Mária_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során első sorban a vendégelégesettséget vizsgáltamés ehhez áttekintést nyújtottam a szállodaipar rendszerének működéséhez.Részletes leírást készítettem a szállodai alkalmazottakkal szembenielvárásokról és hogy mennyire számít a dolgozók hozzáállása a vendégekhez. Bemutatásrakerültek még a Front Office feladatok, hiszen ez a részleg az a, amelyik alegtöbb kapcsolatot tartja a vendégekkel.Készítettem egy kérdőívet a potenciális vendégeknek, arról,hogy mi befolyásolja őket a szálláshely választáskor, és egy mélyinterjút egykedves recepciós kollégámmal. Projektmunkámban ezeket is elemzem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, Front Office, porta, recepció, szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, szállodaipar, vendégelégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet