Bödő Kinga Viktória (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bödő-Kinga- Viktória-2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (846kB) |
|
PDF
Bödő Kinga BA KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (167kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;">Dolgozatomban ismertettem magát a humán erőforrási piacot. Majd bemutatom gyakorlati helyemet. Kitérek választott témámra a közösségi médiák szerepére, hasznosságára és használatának lehetőségeire. Célkitűzéseimmel rávilágítottam, hogy a marketingkommunikáció a 21. században mennyire fontos tényező. Dolgozatom esetében a vállalat marketingkommunikációjára helyezem a fő hangsúlyt. Versenytársakra és a közösségi média lehetőségeinek előnyeire egy munkaerő kölcsönzői és közvetítői cég esetében.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégtörténet, humán erőforrás, közösségi média, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |