A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül

Bödő Kinga Viktória (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bödő-Kinga- Viktória-2023.pdf] PDF
Bödő-Kinga- Viktória-2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (846kB)
[thumbnail of Bödő Kinga BA KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Bödő Kinga BA KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (167kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban ismertettem magát a humán erőforrási piacot. Majdbemutatom gyakorlati helyemet. Kitérek választott témámra aközösségi médiák szerepére, hasznosságára és használatának lehetőségeire. Célkitűzéseimmel rávilágítottam, hogy amarketingkommunikáció a 21. században mennyire fontos tényező. Dolgozatomesetében a vállalat marketingkommunikációjára helyezem a fő hangsúlyt. Versenytársakra ésa közösségi média lehetőségeinek előnyeire egy munkaerő kölcsönzői és közvetítői cégesetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: cégtörténet, humán erőforrás, közösségi média, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet