A sales és a márkahűség kapcsolata

Sebestyén Virág (2023) A sales és a márkahűség kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka 2023 - Sebestyén Virág.pdf] PDF
Projektmunka 2023 - Sebestyén Virág.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (962kB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap Sebestyén Virág.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap Sebestyén Virág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

A sales és a márkahűség kapcsolatának vizsgálata a szállodaiparon belül a dolgozat témája. Kutatásomban szakirodalmak és mélyinterjúk segítségével próbálom kutatási kérdéseimet megválaszolni. Kutatási kérdéseim: A sales hogyan segíti a márkahűség folyamatát? Szálláshely szolgáltatásnál milyen váltási költségeket lehet beépíteni? Ügyfélúttal hogyan lehet márkahűséget építeni? Ezekre a kérdésekre leginkább a mélyinterjú adott választ, ahol a szállodaiparon belül dolgozó értékesítési osztályon foglalkoztatottakkal beszélgettem, és kérdezgettem őket a márkahűség fontosságáról számukra. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, kapcsolatépítés, márka, márkahűség, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet