Sebestyén Virág (2023) A sales és a márkahűség kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka 2023 - Sebestyén Virág.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (962kB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap Sebestyén Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
A sales és a márkahűség kapcsolatának vizsgálata a szállodaiparon belül a dolgozat témája. Kutatásomban szakirodalmak és mélyinterjúk segítségével próbálom kutatási kérdéseimet megválaszolni. Kutatási kérdéseim: A sales hogyan segíti a márkahűség folyamatát? Szálláshely szolgáltatásnál milyen váltási költségeket lehet beépíteni? Ügyfélúttal hogyan lehet márkahűséget építeni? Ezekre a kérdésekre leginkább a mélyinterjú adott választ, ahol a szállodaiparon belül dolgozó értékesítési osztályon foglalkoztatottakkal beszélgettem, és kérdezgettem őket a márkahűség fontosságáról számukra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, kapcsolatépítés, márka, márkahűség, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |