Torma Réka Dóra (2023) Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Tormaréka_projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Torma_Reka_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (424kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A dolgozatom témájának aktualitását azzal indokolom, hogy azok a vállalkozások, amelyek hatékonyan alkalmazzák a közösségi média marketing eszközeit, komoly előnyre tehetnek szert.</p> <p>A közösségi médiát akármilyen méretű és témájú cég alkalmazhatja, kezdő vállalkozásoknak, pedig már szerintem muszáj online jelen lenniük különben nem tudnak igazán labdába rúgni a versenytársakkal szemben.</p> <p>Termékeiket és célközönségüket figyelembe véve számukra megfelelő stratégiát kell kialakítaniuk a közösségi oldalakon. Ugyanakkor fontos az új trendek és a stratégiai irányok figyelembevétele is.</p> <p>A témát azért választottam, mivel a gyakorlati helyemen az én feladatom a közösségi média kezelése első sorban az Instagram, a Tiktok, Influenszer tevékenység támogatása és utána a Facebook. A Facebookot csak említem, de nem ez az oldal a prioritás a kutatásban és a projektmunkámban. </p> <p>Projektmunkámban az Instagram, a Tiktok és az influenszer marketing hatékonyságát fogom vizsgálni és az ez által nyújtott lehetőségeket. És bemutatom cégem példáján keresztül is. A projektmunkához sok cikket gyűjtöttem, többnyire angol nyelvű cikkeket, saját tapasztalatomat, a cégnél szerzett tudásomat és saját kutatásomat fogom felhasználni.</p><p>Kutatásom során a következő kérdéseimre keresem a választ: </p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Melyik a jobb közösségi oldalra szenteljen több figyelmet egy vállalkozás? </p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Hogyan lehet közösségi médiában kiemelkedően szerepelni? </p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Mennyivel növelheti az eladásokat egy jó közösségi oldal? </p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Influenszer marketinget használjon a cég vagy inkább ne?</p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Hashtagek és kuponok hatásosak a vásárlás ösztönzésre?</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fejlesztési stratégiák, közösségi média, marketing, médiastratégia, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |