Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál

Torma Réka Dóra (2023) Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tormaréka_projektmunka.pdf] PDF
Tormaréka_projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Torma_Reka_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Torma_Reka_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (424kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A dolgozatom témájának aktualitását azzal indokolom, hogy azok a vállalkozások, amelyek hatékonyan alkalmazzák a közösségi média marketing eszközeit, komoly előnyre tehetnek szert.</p> <p>A közösségi médiát akármilyen méretű és témájú cég alkalmazhatja, kezdő vállalkozásoknak, pedig már szerintem muszáj online jelen lenniük különben nem tudnak igazán labdába rúgni a versenytársakkal szemben.</p> <p>Termékeiket és célközönségüket figyelembe véve számukra megfelelő stratégiát kell kialakítaniuk a közösségi oldalakon. Ugyanakkor fontos az új trendek és a stratégiai irányok figyelembevétele is.</p> <p>A témát azért választottam, mivel a gyakorlati helyemen az én feladatom a közösségi média kezelése első sorban az Instagram, a Tiktok, Influenszer tevékenység támogatása és utána a Facebook. A Facebookot csak említem, de nem ez az oldal a prioritás a kutatásban és a projektmunkámban. </p> <p>Projektmunkámban az Instagram, a Tiktok és az influenszer marketing hatékonyságát fogom vizsgálni és az ez által nyújtott lehetőségeket. És bemutatom cégem példáján keresztül is. A projektmunkához sok cikket gyűjtöttem, többnyire angol nyelvű cikkeket, saját tapasztalatomat, a cégnél szerzett tudásomat és saját kutatásomat fogom felhasználni.</p><p>Kutatásom során a következő kérdéseimre keresem a választ: </p> <p><!--[if !supportLists]-->·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <!--[endif]-->Melyik a jobb közösségi oldalra szenteljen több figyelmet egy vállalkozás? </p> <p><!--[if !supportLists]-->·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <!--[endif]-->Hogyan lehet közösségi médiában kiemelkedően szerepelni? </p> <p><!--[if !supportLists]-->·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <!--[endif]-->Mennyivel növelheti az eladásokat egy jó közösségi oldal? </p> <p><!--[if !supportLists]-->·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <!--[endif]-->Influenszer marketinget használjon a cég vagy inkább ne?</p> <p><!--[if !supportLists]-->·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <!--[endif]-->Hashtagek és kuponok hatásosak a vásárlás ösztönzésre?</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fejlesztési stratégiák, közösségi média, marketing, médiastratégia, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet