Torma Réka Dóra (2023) Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Tormaréka_projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Torma_Reka_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (424kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom témájának aktualitását azzal indokolom,hogy azok a vállalkozások, amelyek hatékonyan alkalmazzák a közösségi médiamarketing eszközeit, komoly előnyre tehetnek szert.A közösségi médiát akármilyen méretű és témájú cégalkalmazhatja, kezdő vállalkozásoknak, pedig már szerintem muszáj online jelenlenniük különben nem tudnak igazán labdába rúgni a versenytársakkal szemben.Termékeiket és célközönségüket figyelembe véve számukramegfelelő stratégiát kell kialakítaniuk a közösségi oldalakon. Ugyanakkorfontos az új trendek és a stratégiai irányok figyelembevétele is.A témát azért választottam, mivel a gyakorlatihelyemen az én feladatom a közösségi média kezelése első sorban az Instagram, aTiktok, Influenszer tevékenység támogatása és utána a Facebook. A Facebookotcsak említem, de nem ez az oldal a prioritás a kutatásban és aprojektmunkámban. Projektmunkámban az Instagram, a Tiktok és azinfluenszer marketing hatékonyságát fogom vizsgálni és az ez által nyújtottlehetőségeket. És bemutatom cégem példáján keresztül is. A projektmunkához sokcikket gyűjtöttem, többnyire angol nyelvű cikkeket, saját tapasztalatomat, acégnél szerzett tudásomat és saját kutatásomat fogom felhasználni.Kutatásomsorán a következő kérdéseimre keresem a választ: · Melyika jobb közösségi oldalra szenteljen több figyelmet egy vállalkozás? · Hogyanlehet közösségi médiában kiemelkedően szerepelni? · Mennyivelnövelheti az eladásokat egy jó közösségi oldal? · Influenszermarketinget használjon a cég vagy inkább ne?· Hashtagekés kuponok hatásosak a vásárlás ösztönzésre?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fejlesztési stratégiák, közösségi média, marketing, médiastratégia, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |