The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic

Cziráky Luca Zsuzsanna (2023) The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of The benefits of implementing omnichannel practices for a company in Central Europe after the pandemic.pdf] PDF
The benefits of implementing omnichannel practices for a company in Central Europe after the pandemic.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 09..

Download (1MB)
[thumbnail of Request for confidentiality - signed.pdf] PDF
Request for confidentiality - signed.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (184kB)
[thumbnail of Cziráky Luca Zsuzsanna új BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Cziráky Luca Zsuzsanna új BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of Cziráky Luca Zsuzsanna_k.pdf] PDF
Cziráky Luca Zsuzsanna_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (479kB)

Absztrakt (kivonat)

The pandemic has transformed customerexpectations and has forced companies to make long-term alterations to theirbusiness practices so that they can accommodate the needs of their customers.As the growing need for digitalization grew, a new problem reared its head withbusinesses’ communication channels working separately from each other and notbeing in synchronization. Implementing Omnichannel practices, however, wouldintegrate the channels that are now working separately while also putting thecustomer in the centre with the use of personalization which today’s consumersrequire in order to make a business to excel in their field. The purpose of theresearch is to justify and support the claim that the utilization of suchmethods can support the closing of the gap between the customers’ evolveddemands and a company’s current operations thus give the business a competitiveadvantage over other entities that might seem as a contender in the consumers’eyes.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: communication strategy, customer engagement, digital transformation, omnichannel, Omnichannel in pharma
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet