Cziráky Luca Zsuzsanna (2023) The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The benefits of implementing omnichannel practices for a company in Central Europe after the pandemic.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 09.. Download (1MB) |
|
PDF
Request for confidentiality - signed.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (184kB) |
|
PDF
Cziráky Luca Zsuzsanna új BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
|
PDF
Cziráky Luca Zsuzsanna_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (479kB) |
Absztrakt (kivonat)
The pandemic has transformed customerexpectations and has forced companies to make long-term alterations to theirbusiness practices so that they can accommodate the needs of their customers.As the growing need for digitalization grew, a new problem reared its head withbusinesses’ communication channels working separately from each other and notbeing in synchronization. Implementing Omnichannel practices, however, wouldintegrate the channels that are now working separately while also putting thecustomer in the centre with the use of personalization which today’s consumersrequire in order to make a business to excel in their field. The purpose of theresearch is to justify and support the claim that the utilization of suchmethods can support the closing of the gap between the customers’ evolveddemands and a company’s current operations thus give the business a competitiveadvantage over other entities that might seem as a contender in the consumers’eyes.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication strategy, customer engagement, digital transformation, omnichannel, Omnichannel in pharma |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |