Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése

Osváth Eszter (2023) Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Rossmann_Osváth_Eszter_végleges.pdf] PDF
Projektmunka_Rossmann_Osváth_Eszter_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 09..

Download (1MB)
[thumbnail of 20230509-titkositasi-kerelem-Varga-Anita-Ágnes-Rossmann-Mo.-Kft..pdf] PDF
20230509-titkositasi-kerelem-Varga-Anita-Ágnes-Rossmann-Mo.-Kft..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (265kB)
[thumbnail of Osvath_Eszter_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Osvath_Eszter_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének elemzéséről, bemutatásáról szól. Azért esett a választásom erre a vállalatra, mert számomra kifejezetten szimpatikus, hogy Dirk Rossmann, az anyavállalat vezérigazgatója maga is kiáll a klímavédelemért, a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Emellett a mindennapokban használatos drogéria termékek környezetbarátabb alternatívái egy helyen elérhetők a Rossmannál, mivel igyekszem odafigyelni a környezetvédelemre, így szívesebben vásárlok egy olyan drogériában, ahol erre nagy hangsúlyt fektetnek. Annak érdekében, hogy minél hitelesebb, naprakészebb információk alapján dolgozhassak, személyes interjút készítettem Varga Anitával a Rossmann Magyarország marketingvezetőjével. Az interjún elhangzottak igazolására/cáfolására készítettem egy saját kvantitatív kutatást, kérdőív formában. A témával kapcsolatosan a primer és szekunder kutatások eredménye a projektmunkámban részletesen kifejtésre került.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elemzés(ek), kérdőív, marketingkommunikáció, Rossmann Magyarország, szekunder piackutatás, személyes interjú
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet