Budai Mihály Tamás (2023) Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_BM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Budai Mihály.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámtémája újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történőbevezetése, ennek kapcsán a piaci helyzet áttekintése, a begyűjtött információkelemzése és értékelése az induló vállalkozás szempontjából. Dolgozatombanmegvizsgálom, hogy egy új kisüzemi sörfőzde elindításakor milyen piacikörnyezettel találkozunk, milyen a keresleti és kínálati oldal, valamint, hogymilyen marketing eszközökkel lehet a már meglévő sörfőzdék mellettérvényesülni. Mindezeket az elemzéseket nem egy konkrét vállalkozásesetében készítettem, általánosságban vázoltam, hogy mik azok a tényezők, amikbefolyásolhatják az új sörfőzde termékeinek eladását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kisüzemek, marketing, piackutatás, söripar, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |