Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése

Budai Mihály Tamás (2023) Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_BM.pdf] PDF
Projektmunka_BM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Budai Mihály.pdf] PDF
Budai Mihály.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámtémája újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történőbevezetése, ennek kapcsán a piaci helyzet áttekintése, a begyűjtött információkelemzése és értékelése az induló vállalkozás szempontjából. Dolgozatombanmegvizsgálom, hogy egy új kisüzemi sörfőzde elindításakor milyen piacikörnyezettel találkozunk, milyen a keresleti és kínálati oldal, valamint, hogymilyen marketing eszközökkel lehet a már meglévő sörfőzdék mellettérvényesülni. Mindezeket az elemzéseket nem egy konkrét vállalkozásesetében készítettem, általánosságban vázoltam, hogy mik azok a tényezők, amikbefolyásolhatják az új sörfőzde termékeinek eladását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kisüzemek, marketing, piackutatás, söripar, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:32
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet