Urbán Dorka (2023) Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Corporate-rendezvények-szerepe-a-vállalatok-belső-kommunikációjában-a-ConceptFlow-Kft.-példáján-keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 10.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Urbán Dorka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Urbán Dorka_konzulens_Róbert Nóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A projektmunkám témája a corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában, illetve, hogy egy rendezvényszervező ügynökség hogyan szervezi meg az ilyen típusú rendezvényt, mik a vállalatnak a céljai. Azért ezt a témát választottam, mert már nagyon régóta szeretném megismerni a rendezvényszervezés világát, és a szakmai gyakorlat keretein belül lehetőségem nyílt arra, hogy betekintést nyerjek a témába</p> <p>A projektmunkámban be szeretném bemutatni magát a rendezvényszervezői céget, ahol dolgoztam, és a COVID járvány okozta visszaeséseket a rendezvénypiacon. További téma az elméleti háttér, tehát a rendezvény, rendezvényszervezés fogalma, típusai illetve a szervezés fázisai, szakaszai. A fő téma, amit kifejtek az a Corporate rendezvények szerepe és célja a vállalatok belső kommunikációjában, jelen esetben a ConceptFlow Kft. és az ügyfelei között, amelyben a vizsgálat a B2B rendezvények felé irányul. Szeretnék kitérni arra is, hogy ezek a rendezvények milyen szerepet töltenek be ebben, mik a népszerűbb illetve a kevésbé népszerűbb rendezvények. Bemutatásra kerül a vállalati rendezvényeken kívül a belső kommunikáció szerepe. A corporate rendezvényeken belül ki szeretnék térni a konferenciákra illetve az egyéb céges rendezvényekre, amelyek egy vállalat számára fontosak a kapcsolatok építésében. Bemutatom a konferenciaszervezés lépéseit, valamint azokat a szolgáltatókat, alvállalkozókat akik elengedhetetlen elemei egy ilyen rendezvény lebonyolításához. Mélyinterjúm során ezekre a kérdésekre a cégen belül kerestem a választ, megkérdeztem a senior rendezvényszervezőt illetve a cég vezetőjét ebben a témában.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, konferencia, rendezvények, rendezvényszervezés, vállalati szakmai rendezvények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |