Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül

Urbán Dorka (2023) Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Corporate-rendezvények-szerepe-a-vállalatok-belső-kommunikációjában-a-ConceptFlow-Kft.-példáján-keresztül.pdf] PDF
Corporate-rendezvények-szerepe-a-vállalatok-belső-kommunikációjában-a-ConceptFlow-Kft.-példáján-keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Urbán Dorka.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Urbán Dorka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Urbán Dorka_konzulens_Róbert Nóra.pdf] PDF
Urbán Dorka_konzulens_Róbert Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám témája a corporate rendezvényekszerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában, illetve, hogy egyrendezvényszervező ügynökség hogyan szervezi meg az ilyen típusú rendezvényt,mik a vállalatnak a céljai. Azért ezt a témát választottam, mert már nagyonrégóta szeretném megismerni a rendezvényszervezés világát, és a szakmaigyakorlat keretein belül lehetőségem nyílt arra, hogy betekintést nyerjek atémábaA projektmunkámban be szeretném bemutatni magát arendezvényszervezői céget, ahol dolgoztam, és a COVID járvány okoztavisszaeséseket a rendezvénypiacon. További téma az elméleti háttér, tehát arendezvény, rendezvényszervezés fogalma, típusai illetve a szervezés fázisai,szakaszai. A fő téma, amit kifejtek az a Corporate rendezvények szerepe éscélja a vállalatok belső kommunikációjában, jelen esetben a ConceptFlow Kft. ésaz ügyfelei között, amelyben a vizsgálat a B2B rendezvények felé irányul.Szeretnék kitérni arra is, hogy ezek a rendezvények milyen szerepet töltenek beebben, mik a népszerűbb illetve a kevésbé népszerűbb rendezvények. Bemutatásrakerül a vállalati rendezvényeken kívül a belső kommunikáció szerepe. Acorporate rendezvényeken belül ki szeretnék térni a konferenciákra illetve azegyéb céges rendezvényekre, amelyek egy vállalat számára fontosak a kapcsolatoképítésében. Bemutatom a konferenciaszervezés lépéseit, valamint azokat aszolgáltatókat, alvállalkozókat akik elengedhetetlen elemei egy ilyenrendezvény lebonyolításához. Mélyinterjúm során ezekre a kérdésekre a cégenbelül kerestem a választ, megkérdeztem a senior rendezvényszervezőt illetve acég vezetőjét ebben a témában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikáció, konferencia, rendezvények, rendezvényszervezés, vállalati szakmai rendezvények
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:32
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet