Tango Libre Tánciskola szolgáltatásmarketing alapú elemzése

Serbán Andrea (2023) Tango Libre Tánciskola szolgáltatásmarketing alapú elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Serbán Andrea.pdf] PDF
Projektmunka_Serbán Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Serbán_Andrea_Kovács_A.pdf] PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Serbán_Andrea_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">A szakdolgozatom címe: Tango Libre Tánciskola szolgáltatásmarketing alapú elemzése</p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Dolgozatom célja, hogy egy teljes körű képet kapjak a különböző marketing technikákról, amiket a tánc esetében lehet hatékonyan alkalmazni, megvizsgáljam azt a tényt, amit sokszor hallottam, miszerint elég, ha a tanár hiteles és ismert, nem szükséges hozzá marketing, hogy a tanítványok őt válasszák.&nbsp;<br></p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Kérdéseim megválaszolására kérdőíves kutatási módszert fogok alkalmazni.<br></p><p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Dolgozatomat a tangó rövid történetével kezdem, mi volt a kezdetekben és milyen most, hogyan alakult, változott. Ezután bemutatom, hogyan lehet a marketinget a tánccal összekapcsolni. Írok a szolgáltatásmarketingről és annak jellemzőiről, miben más, mint egy termék megvásárlása. Ezt követően a tangó rövid történetével folytatom, mi volt a kezdetekben és milyen most, hogyan alakult, változott. Milyen lehetőségek vannak ezen a területen, hogy hatékonyabban el lehessen érni a tánc iránt érdeklődőket. Projektmunkámat a kutatásom eredményeinek bemutatásával, elemzésével és a javaslattétellel zárom.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, kérdőíves felmérés, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:32
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet