Szabó Bence Zsolt (2023) A mesterséges intelligencia megjelenése a szállodaiparban és humán erőforrás gazdálkodásra való hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A mesterséges intelligencia megjelenése a szállodaiparban és humán erőforrás gazdálkodásra való hatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (639kB) |
|
PDF
Szabó Bence Zsolt_opponens_Farkas Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
|
PDF
Szabó Bence Zsolt_konzulens_Oláh Péter Károly_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (298kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja,hogy összefoglalja a mesterséges intelligencia (MI) hatását a szállodaiparbanés a humán erőforrás gazdálkodásban. Áttekintésre kerül az MIalapfogalmai, jelentősége, szintjei, majd az MI alkalmazása a szállodaiparban,mint például a chatbotok vagy a robotok. A második részben szakmai interjúk alapján adolgozat elemezi az MI alkalmazásának előnyeit és kihívásait, a költségeklehetséges csökkentését, a hatékonyság növelését és a vendégélmény javítását,valamint, hogy a mesterséges intelligencia milyen hatással lehet a humánerőforrásra. Összességében a dolgozat bemutatja az MI alkalmazásának előnyeités kihívásait a szállodaiparban és a humán erőforrás gazdálkodásban, és arraösszpontosít, hogy az MI hogyan befolyásolja a szállodaipar és a humánerőforrás kezelését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | humán erőforrás, humán erőforrás gazdálkodás, mesterséges intelligencia, okos hotel, smart hotel, szállodaipar, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |