Zimányi Dániel (2023) Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül (4).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (988kB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Zimányi_Dániel_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
|
PDF
Zimányi Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (289kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom elméleti háttere a vásárlói és fogyasztói magatartás, az Engel 5 lépcsős modell bemutatásával. A dolgozat tartalmazza az offline és online értékesítést, emellett a Multi és Omnichannel stratégiák közötti kapcsolatot vizsgáltam. A szakdolgozatom fő témája a parfümvásárlási szokások. A parfümvásárlási szokásokat kezdetben szakirodalmakon keresztül dolgoztam fel, majd a továbbiakban egy kérdőív kutatást készítettem el, amit a közösségi médiában osztottam meg. A kérdőívem fő témája az online és offline parfümvásárlási szokások. Ezek összehasonlítása után a Superz parfüm márkát elemeztem. Végezetül pedig összegeztem a kutatásban kapott eredményeket, és konklúziót vontam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, értékesítés, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, online értékesítés, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |