Fazekas Norbert (2023) A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Végleges Szakdolgozat Fazekas Norbert W5SK2Y.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Fazekas_Norbert_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Fazekas Norbert bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (490kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez a kutatás azért készült, hogy felmérje a videó tartalmak fogyasztóinak preferenciájátaz auditív és vizuális elemek közötti szinkron iránt. A neuromarketing biológiai jellegébőladódó univerzalitás végett a szakirodalom megismerése által feltételezett egyhangú szinkronszimpátia beigazolódott. Kutatásban 14 videót 7 videó párosra bontva prezentáltam, melyekből a szimpatikusabbat kellett kiválasztani. Az átlagos szinkron preferencia 85,3%. A legkevésbé szinkron preferált (83,3% 5. páros) és a leginkább szinkron preferált videó páros (87,9% 2. páros) közti eltérés4,6%. Ami a pozitív szinkron preferencia skálán 9,2%. Ez az intervallum azt mutatja, hogy akitöltők nagy része videótól függetlenül preferálja a szinkront. Minimum 66,6% a pozitív szinkron preferencia, maximum 75,8%, és átlagban 70,6%.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, biológia, reklám, video, videotechnika, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |