Jankovics Anna Katalin (2023) Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Jankovics Anna Katalin - projektmunka végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Jankovics_Anna_Katalin_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A H&M-ről összeségében elmondható, hogy a versenypiacon folyamatosan figyelik az éppen aktuális divatot és trendet és ennek köszönhetően választják ki a célcsoportjukat, ami elsősorban fiatalokból áll. Abszolút pozitív, hogy egy olyan vállalatról beszélünk, akinek nem saját magát helyezi előnybe, hanem a többi embertársait értem ezalatt az alkalmazottakat, vásárlókat. Célcsoportjuk eléréshez az összes média platformon megjelennek. Weboldaluk letisztult és könnyen értelmezhető és rengeteg plusz érdekes információt nyújt. Alkalmazkodnak a piaci kereslethez, és igyekeznek a kereslet és kínálat mérlegét egyensúlyban tartani. A ruházati cikkek értékesítése mellett hangsúlyt fektetnek a többi részlegükre is mint pl. a H&M Home és a dekorkozmetika. A fast fashion márkák közül ők azok, akik a leginkább foglalkoznak a környezettudatossággal. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fast fashion, H&M, online értékesítés, személyes értékesítés, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |