Jankovics Anna Katalin (2023) Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Jankovics Anna Katalin - projektmunka végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Jankovics_Anna_Katalin_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
A H&M-ről összeségében elmondható, hogy aversenypiacon folyamatosan figyelik az éppen aktuális divatot és trendet ésennek köszönhetően választják ki a célcsoportjukat, ami elsősorban fiatalokbóláll. Abszolút pozitív, hogy egy olyan vállalatról beszélünk, akinek nem sajátmagát helyezi előnybe, hanem a többi embertársait értem ezalatt azalkalmazottakat, vásárlókat. Célcsoportjuk eléréshez az összes média platformonmegjelennek. Weboldaluk letisztult és könnyen értelmezhető és rengeteg pluszérdekes információt nyújt. Alkalmazkodnak a piaci kereslethez, és igyekeznek akereslet és kínálat mérlegét egyensúlyban tartani. A ruházati cikkekértékesítése mellett hangsúlyt fektetnek a többi részlegükre is mint pl. a H&MHome és a dekorkozmetika. A fastfashion márkák közül ők azok, akik a leginkább foglalkoznak akörnyezettudatossággal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fast fashion, H&M, online értékesítés, személyes értékesítés, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |