Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa: a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe

Kiss Nóra (2023) Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa: a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_KissNóra_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_KissNóra_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap.Kiss.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap.Kiss.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)
[thumbnail of KN BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
KN BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (504kB)

Absztrakt (kivonat)

Az Ozora Fesztivál az egyik legnépszerűbb psytrance és alternatív kulturális esemény Európában, mely évente több tízezer látogatót vonz. A szakdolgozatom célja az Ozora Fesztivál sikerének feltárása és a siker kulcsának megállapítása. Az első részben a témához kapcsolódó szakirodalmat vizsgálom, míg a második részben a szájreklám erejét vizsgálom, amely az Ozora Fesztivál egyik legfontosabb marketingeszköze. Az online közösségi média platformok és a közösségi megosztások szerepét is kiemelem a dolgozatomban. A harmadik részben az élményalapú marketinget és annak szerepét vizsgáljuk a fesztivál sikerében. Az Ozora Fesztivál az élmény alapú marketingre épít, mely a látogatók érzelmi kötődését erősíti és hűségüket növeli. Az eredmények alapján megállapítható, hogy az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing stratégia alkalmazása. A fesztivál szervezői sikeresen felismerték, hogy az élmények és a pozitív érzelmi hatások fontosak a látogatók számára, és ezt sikeresen kihasználják a marketingstratégiájukban. A kutatás eredményei hasznosak lehetnek más fesztiválok és rendezvények szervezői számára is, akik hasonló sikereket szeretnének elérni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fesztivál, fogyasztói igények megismerése, marketingkommunikáció, reklámtevékenység, szájreklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:31
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet