Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon: Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése

Hajdu Csilla (2023) Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon: Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Hajdu Csilla B8PBWE projektmunka.pdf] PDF
Hajdu Csilla B8PBWE projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem part2.pdf] PDF
Titkosítási kérelem part2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (65kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (65kB)
[thumbnail of Hajdu Csilla BA KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Hajdu Csilla BA KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájának a marketingkommunikációs eszközök hatékonyságát választottam. A téma feldolgozásához egy magán orvosi cégen keresztül szeretném bemutatni, hogy a magánegészségügyi piaci szektorban hogyan zajlik a marketing kommunikáció a cégeknél. Az általam választott cég az a nA1 Endoszkópos Centrum Kft., ami egy magán gasztroenterológiai szakrendelő Budapesten.A vállalkozás közreműködésével vizsgáltam, hogy milyen szerepet játszik egy magán egészségügyi vállalat életében a marketing kommunikáció, és milyen jelentőséggel bír. Továbbá a munkám központi elemévé vált, hogy a célközönségben meglévő generációs különbségekkel a cégek hogyan boldogulnak. A probléma megoldásának kulcsa a megfelelő marketing kommunikációban rejlik. Megfigyeltem a kutatásom során, hogy a cég, illetve a legfőbb versenytársai hogyan veszik ezt az akadályt és a dolgozatom céljává vált, hogy a végén egy olyan javaslatot tudjak kialakítani, amellyel a cég pozitív változást tud eszközölni, és akár a meglévő problémát előnyévé tudja kovácsolni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: egészség, egészségügy, kommunikáció, magánszektor, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:31
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet