Dézsenyi Zsófia Anna (2023) Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Dézsenyi_Zsófia_projektmunka_2023_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Dézsenyi Zsófia Anna BA KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám során az Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységét fogom szemléltetni. Legelőször az Accor szállodaláncot mutatom be, majd a versenytársait. A későbbiekben néhány elemzést mutatok be, köztük SWOT elemzést, mind az Accorra, mind pedig versenytársaira, emellett az STP modell alapján is ismertetem a szállodaláncot, valamint a BCG-mátrixot is bemutatom, mind magára az Accorra, mint szállodalánc, mind pedig a különböző márkákra, amiket képvisel, valamint a nyújtott szolgáltatásaira. A továbbiakban pedig a marketing-mix megjelenését, a marketingkommunikációs eszközöket ismertetem a szállodacsoportnál, valamint az Accor részletes marketing tevékenységét fejtem ki részletesen. Emellett pedig a központi marketinget szemléltetem, és ennek előnyeit, hátrányait kifejtem, majd a hátrányokra a javaslattételben különböző megoldásokkal kitérek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, marketing, marketingtevékenység, szállodaipar, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |