A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben

Babik Ádám (2023) A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben.pdf] PDF
A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (725kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (49kB)
[thumbnail of Babik Ádám KM FOSZK bírálat.pdf] PDF
Babik Ádám KM FOSZK bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (328kB)

Absztrakt (kivonat)

Babik Ádám vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem kereskedelem és marketingfelsőoktatási szak hallgatója, projektmunkám tematikáját mindenféleképpen egy pszichológiaijellegű témakörben szerettem volna meghatározni, mivel rendkívül érdekesnek és fontosnaktartom a különböző emberi viselkedések megfigyelését, hogy megértsem adott helyzetbenmilyen tényezők befolyásolják az emberi interakciókat. Projektmunkám célja, hogy ezeket a tényezőket ismertesse és elemezze, illetve életszerűhelyzeteken keresztül bemutatni azokat. Főbb motivációm a téma iránt, hogy a társadalom általánosságban nem szentel különösfigyeltem arra, milyen módon közli mondandóját, és nem feltétlen van tudatában annak, hogyolykor egyszerűbb lépések alkalmazásával mennyivel jobb emberi kapcsolatokatápolhatnának, de ez különösen fontos szakmai téren is, ahol a partner befolyásolása lenne a cél,a minél jobb pozíció elérése érdekében. Ezeket szeretném ismertetni a munkahelyem által, a Merkantil Bank Zrt.-n, az OTP csoporttagján keresztül, hogyan jelennek meg a fentiek egy banki környezetben is, illetveáltalánosságba véve, hogy válhat valaki jobb kommunikátorrá az életében, illetve üzleti életbenegyaránt. A kutatásomban a hazai piacvezető Merkantil Bank Zrt. több üzletkötőjével és ügyvezetőigazgatójával is interjút készítettem. Egyetemesen pedig számos szekunder kutatást végeztem,hogy milyen tényezők befolyásolják az egyéneket egy tárgyalási helyzetben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: befolyásolás, értékesítés, kommunikáció, Merkantil Bank Zrt., nem verbális kommunikáció, testbeszéd
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:30
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet