Szabó Balázs (2023) A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szabó Balázs BA KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (169kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média szerepét és feladatait vizsgáltam az iskolaszövetkezetek viszonylatában. A Multi Job Iskolaszövetkezetnél végeztem a gyakornoki munkámat mely alapjául szolgált a projektmunkám elkészítésében. A közösségi média (Facebook,Instagram, Youtube, TikTok) és az iskolaszövetkezetek kapcsolatát vizsgáltam. Primer elemzéseimnek (kérdőíves megkérdezés és tartalom elemzés) köszönhetően aktuálisabb és nagyobb rálátást biztosítanak a témára. Ezen felül a szekunder kutatás is hozzájárul a téma alapos körüljárásához. A kutatásom 3 kérdést dolgozott fel:1.Hogyan alkalmazzák az iskolaszövetkezetek hatékonyan a marketingkommunikációjuk eszközeként a közösségi médiát?2.A tartalom üzenete mennyire képes pozitív, illetve negatív irányba vinni egy iskolaszövetkezet népszerűségét?3. A közösségi média ki tudja-e váltani a hagyományos értelembe vett online reklámokat?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, szövetkezetek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |