Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán

Severa Vivien (2023) Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Severa Vivien  (1).pdf] PDF
Projektmunka Severa Vivien (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (423kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Projektmunkámban szó fog esni a Magyar Posta Zrt. kommunikációjáról, ügyfélkapcsolati rendszereiről, lakossági kommunikációs stratégiájáról és napi szintű gyakorlatáról. Szakmai gyakorlatomat a Magyar Posta egyik belvárosi postahelyén, a végrehajtási területen töltöttem, ahol beleláttam a sokrétű mindennapokba és az ügyfélkapcsolatba egyaránt. Azért ezt a témát választottam, mert meglátásom szerint az ügyfélkapcsolati interakciókat és egyéb belső folyamatokat megfigyelve jó rálátásom lehet ezekre a gyakorlati időm alatt. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: anyavállalat, emberi kommunikáció, gyakorlati megközelítés, postai szolgáltatások, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:30
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet