Severa Vivien (2023) Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Severa Vivien (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (423kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Projektmunkámban szó fog esni a Magyar Posta Zrt. kommunikációjáról, ügyfélkapcsolati rendszereiről, lakossági kommunikációs stratégiájáról és napi szintű gyakorlatáról. Szakmai gyakorlatomat a Magyar Posta egyik belvárosi postahelyén, a végrehajtási területen töltöttem, ahol beleláttam a sokrétű mindennapokba és az ügyfélkapcsolatba egyaránt. Azért ezt a témát választottam, mert meglátásom szerint az ügyfélkapcsolati interakciókat és egyéb belső folyamatokat megfigyelve jó rálátásom lehet ezekre a gyakorlati időm alatt. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | anyavállalat, emberi kommunikáció, gyakorlati megközelítés, postai szolgáltatások, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |