Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán

Severa Vivien (2023) Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Severa Vivien  (1).pdf] PDF
Projektmunka Severa Vivien (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (423kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámbanszó fog esni a Magyar Posta Zrt. kommunikációjáról, ügyfélkapcsolatirendszereiről, lakossági kommunikációs stratégiájáról és napi szintű gyakorlatáról.Szakmai gyakorlatomat a Magyar Posta egyik belvárosi postahelyén, a végrehajtásiterületen töltöttem, ahol beleláttam a sokrétű mindennapokba és azügyfélkapcsolatba egyaránt. Azért ezt a témát választottam, mert meglátásomszerint az ügyfélkapcsolati interakciókat és egyéb belső folyamatokatmegfigyelve jó rálátásom lehet ezekre a gyakorlati időm alatt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: anyavállalat, emberi kommunikáció, gyakorlati megközelítés, postai szolgáltatások, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:30
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet