Somogyi Vanessza Petra (2023) A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_METRO Kereskedelmi Kft..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Somogyi_Vanessza_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (424kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja, hogy minél átfogóbb képet adjak a marketing-mix integrációjának hatékonyságáról a Metro Kereskedelmi Kft. működésében. Dolgozatomban bemutattam a vállalatot, az áruházak működési modelljét, a vevőkörét, az üzleti modelleket, amelyet a vállalat alkalmaz annak érdekében, hogy piaci előnyöket érjen el. Ezenkívül a dolgozatomban elemeztem a vállalat erősségeit, gyengeségeit, a lehetőségeket és a veszélyeket (SWOT-analízis), valamint a versenytársak helyzetét. A kutatásom eredményeként sikerült meghatározni a Metro legfőbb kihívásait és lehetőségeit, és javaslatokat tennem azokra a területekre, ahol fejleszthet az üzleti tevékenységén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árazás, beruházási projektek, értékesítés, kommunikációs eszközök, nagykereskedelem, nagyvállalatok, reklámozás, termékértékesítés, vevőkör |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |