A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában

Somogyi Vanessza Petra (2023) A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_METRO Kereskedelmi Kft..pdf] PDF
Projektmunka_METRO Kereskedelmi Kft..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Somogyi_Vanessza_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Somogyi_Vanessza_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (424kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám célja, hogy minél átfogóbb képet adjak a marketing-mix integrációjának hatékonyságáról a Metro Kereskedelmi Kft. működésében. Dolgozatomban bemutattam a vállalatot, az áruházak működési modelljét, a vevőkörét, az üzleti modelleket, amelyet a vállalat alkalmaz annak érdekében, hogy piaci előnyöket érjen el. Ezenkívül a dolgozatomban elemeztem a vállalat erősségeit, gyengeségeit, a lehetőségeket és a veszélyeket (SWOT-analízis), valamint a versenytársak helyzetét. A kutatásom eredményeként sikerült meghatározni a Metro legfőbb kihívásait és lehetőségeit, és javaslatokat tennem azokra a területekre, ahol fejleszthet az üzleti tevékenységén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árazás, beruházási projektek, értékesítés, kommunikációs eszközök, nagykereskedelem, nagyvállalatok, reklámozás, termékértékesítés, vevőkör
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:30
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet