Verovszki Kamilla (2023) A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
cocacolamarketingtevékenységeprojekt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Verovszki_Kamilla_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Akólát 1880-as években találta fel egy amerikai gyógyszerész, amely későbbitovábbfejlesztett változata a Coca-Cola. A The Coca-Cola Company egymultinacionális vállalat, mely a világ egyik legnagyobb italgyártója. Avállalat több mint 500 alkoholmentes italt készít, beleértve a szénsavmentes ésa szénsavas italokat, amelynek 3800 termékvariációit tudják megvásárolnifogyasztói. A The Coca-Cola Company (TCCC) és leányvállalatai globálisan a központ, amely csak koncentrátum gyártásával és értékesítésével foglalkozik. Aszirup a Coca-Cola franchise partnereihez kerülnek, ahol már az üdítőketpalackozzák. Magyarországona Coca-Cola HBC Magyarország kapta meg a jogot a Coca-Cola termékekpalackozására, amely a Coca-Cola HBC AG csoport tagja. Coca-Cola HBC 29országot átfogó és 715 millió fogyasztót ellátó vállalatcsoport.Dolgozatombana Coca-Cola Magyarországon folytatott marketingtevékenységét elemzem, melynekrésze a mikro- és makrokörnyzetének, valamint a marketingmixének vizsgálata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, árpolitika, marketingkommunikáció, márkahűség, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |