Nagy-Kékesi Katinka Veronika (2023) GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Nagy-KékesiKatinkaVeronika_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (975kB) |
|
PDF
Nagy-Kekesi_Katinka_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a GeoMag Water Kft. marketingstratégiáját elemeztem, mely a Maunawai PI víztisztító készülék magyarországi forgalmazója. A vállalat rövid leírása után, az értékesítési folyamat is bemutatásra került, majd következett a marketingstratégián belül a 7P modell, STEEP-elemzés összefoglalója, Porter-féle versenytárselemzés rangsorolással, illetve a SWOT-analízis, célcsoport meghatározása és piacszegmentáció. A dolgozat végén a kutatás eredményeit mutattam be, valamint javaslatot tettem a fejlesztendő területekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | csomagküldő kereskedelem, forgalmazó, Maunawai, PI víztisztító, webáruház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |