GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása

Nagy-Kékesi Katinka Veronika (2023) GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Nagy-KékesiKatinkaVeronika_végleges.pdf] PDF
Projektmunka_Nagy-KékesiKatinkaVeronika_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (975kB)
[thumbnail of Nagy-Kekesi_Katinka_2023.pdf] PDF
Nagy-Kekesi_Katinka_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban a GeoMag Water Kft. marketingstratégiáját elemeztem, mely a Maunawai PI víztisztító készülék magyarországi forgalmazója. A vállalat rövid leírása után, az értékesítési folyamat is bemutatásra került, majd következett a marketingstratégián belül a 7P modell, STEEP-elemzés összefoglalója, Porter-féle versenytárselemzés rangsorolással, illetve a SWOT-analízis, célcsoport meghatározása és piacszegmentáció. A dolgozat végén a kutatás eredményeit mutattam be, valamint javaslatot tettem a fejlesztendő területekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: csomagküldő kereskedelem, forgalmazó, Maunawai, PI víztisztító, webáruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:30
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet