Márczi Levente Zoltán (2023) Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA_MÁRCZILEVENTE_GERILLAMARKETING_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
MÁRCZI _FOSZK_bíráló_belső_ Sólyomfi .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Első körben megismerhettük, megérthettük marketing fogalmát, annak működését, illetve megismerhettük a marketing mix felépítését, majd mélyebbre ásva a témába, a marketing kommunikáció, negyedik P fontos elemeinek kis szeletével foglalkoztam. Ezután következett projekt munkám fő témája, a gerillamarketing, amelynek megismertük alapvető működését, célját, megítélését, hasznosságát részletesebben. Tehát megismertük, hogy a gerillamarketing egy nagyon színes és kreatív marketingstratégia, ami ahhoz szükséges, hogy fogyasztók figyelme és érdeklődése megragadjon adott márka, termékek esetében. Ehhez kapcsolódóan megismertem a szociális média és az influencerek rendkívül fontos szerepét a marketingben , azon belül is a gerillamarketingben, majd továbbiakban részleteztük a gerillamarketing fő fajtáit, amelyek az ambient, a WOM,a vírusmarketing és az astroturfing - itt megismerkedtünk pár példával, sikeres kampányokat. Projekt munkám célja, azon belül a vizsgálatom célja az volt, hogy megismerhessük azt, hogy a megkérdezetteket mennyire ismerik a gerillamarketing elemeit. Ehhez a vizsgálati módszerem egy primer kutatás volt, ami nyolc kérdéses kérdőív formájában jött létre, amely által választ kaphatunk a kérdésre. Összességében elmondható, hogy a meghökkentés, figyelemfelkeltés jókora kreativitással és találékonysággal kiváló lehetőség egy márka, cég vagy akár saját személyes üzleti vagy jótékonysági céljaink elérésében.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gerillamarketing, kérdőíves felmérés, marketing, reklámhordozók, reklámkampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |