Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe

Márczi Levente Zoltán (2023) Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA_MÁRCZILEVENTE_GERILLAMARKETING_.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA_MÁRCZILEVENTE_GERILLAMARKETING_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of MÁRCZI _FOSZK_bíráló_belső_ Sólyomfi .pdf] PDF
MÁRCZI _FOSZK_bíráló_belső_ Sólyomfi .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Első körben megismerhettük, megérthettük marketing fogalmát, annak működését, illetve megismerhettük a marketing mix felépítését, majd mélyebbre ásva a témába, a marketing kommunikáció, negyedik P fontos elemeinek kis szeletével foglalkoztam. Ezután következett projekt munkám fő témája, a gerillamarketing, amelynek megismertük alapvető működését, célját, megítélését, hasznosságát részletesebben. Tehát megismertük, hogy a gerillamarketing egy nagyon színes és kreatív marketingstratégia, ami ahhoz szükséges, hogy fogyasztók figyelme és érdeklődése megragadjon adott márka, termékek esetében. Ehhez kapcsolódóan megismertem a szociális média és az influencerek rendkívül fontos szerepét a marketingben , azon belül is a gerillamarketingben, majd továbbiakban részleteztük a gerillamarketing fő fajtáit, amelyek az ambient, a WOM,a vírusmarketing és az astroturfing - itt megismerkedtünk pár példával, sikeres kampányokat. Projekt munkám célja, azon belül a vizsgálatom célja az volt, hogy megismerhessük azt, hogy a megkérdezetteket mennyire ismerik a gerillamarketing elemeit. Ehhez a vizsgálati módszerem egy primer kutatás volt, ami nyolc kérdéses kérdőív formájában jött létre, amely által választ kaphatunk a kérdésre. Összességében elmondható, hogy a meghökkentés, figyelemfelkeltés jókora kreativitással és találékonysággal kiváló lehetőség egy márka, cég vagy akár saját személyes üzleti vagy jótékonysági céljaink elérésében.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sólyomfi Andrea Hanna
Belső
egyetemi tanársegéd; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gerillamarketing, kérdőíves felmérés, marketing, reklámhordozók, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:29
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet