Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe

Márczi Levente Zoltán (2023) Lehetőség, figyelemfelkeltés, meghökkentés, avagy a Gerillamarketing szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA_MÁRCZILEVENTE_GERILLAMARKETING_.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA_MÁRCZILEVENTE_GERILLAMARKETING_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of MÁRCZI _FOSZK_bíráló_belső_ Sólyomfi .pdf] PDF
MÁRCZI _FOSZK_bíráló_belső_ Sólyomfi .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

Első körben megismerhettük, megérthettük marketing fogalmát, annak működését, illetvemegismerhettük a marketing mix felépítését, majd mélyebbre ásva a témába, a marketingkommunikáció, negyedik P fontos elemeinek kis szeletével foglalkoztam. Ezután következettprojekt munkám fő témája, a gerillamarketing, amelynek megismertük alapvető működését,célját, megítélését, hasznosságát részletesebben. Tehát megismertük, hogy a gerillamarketingegy nagyon színes és kreatív marketingstratégia, ami ahhoz szükséges, hogy fogyasztókfigyelme és érdeklődése megragadjon adott márka, termékek esetében. Ehhez kapcsolódóanmegismertem a szociális média és az influencerek rendkívül fontos szerepét a marketingben ,azon belül is a gerillamarketingben, majd továbbiakban részleteztük a gerillamarketing főfajtáit, amelyek az ambient, a WOM,a vírusmarketing és az astroturfing - itt megismerkedtünkpár példával, sikeres kampányokat.Projekt munkám célja, azon belül a vizsgálatom célja az volt, hogy megismerhessük azt, hogya megkérdezetteket mennyire ismerik a gerillamarketing elemeit. Ehhez a vizsgálati módszeremegy primer kutatás volt, ami nyolc kérdéses kérdőív formájában jött létre, amely által választkaphatunk a kérdésre.Összességében elmondható, hogy a meghökkentés, figyelemfelkeltés jókora kreativitással éstalálékonysággal kiváló lehetőség egy márka, cég vagy akár saját személyes üzleti vagyjótékonysági céljaink elérésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gerillamarketing, kérdőíves felmérés, marketing, reklámhordozók, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:29
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet