Vörös Attila (2023) Szállodahajók, mint különleges termékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Vörös_Attila_Szállodahajók_mint_különleges_termékek.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Bírálati lap_VA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (494kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Vörös Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (364kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a szállodahajók marketingtevékenységével foglalkoztam, nagyon érdekesnek találtam egy efféle szálloda bemutatását.A szállodahajók egyedülállóak abban a tekintetben, hogy lebegő szállodai élményt kínálnak, amely speciális marketing taktikákat igényel a potenciális ügyfelek megszólítása érdekében.A sikeres szállodahajómarketing kulcstényezői közé tartozik a megfelelő közönség megcélzása, a vásárlói igények és preferenciák megértése, az egyedi és emlékezetes élmények biztosítása, valamint az erős márkaimázs fenntartása. A dolgozatban kielemzem, hogyan tudnak a szállodahajók hatékonyan ezen stratégiák végrehajtásával, valamint a marketingtevékenységek folyamatos nyomon követésével és kiigazításával a vendéglátóiparban versenyezni, valamint hűséges vevőkört magukhoz vonzani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, business marketing, digitális média, szállodahajók, szállodaipar, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |