Fauszt Márk Ede (2023) Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fauszt_Márk_Ede_FXD88M_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Fauszt Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
PDF
Fauszt Márk_Szakdolgozat értékelő_Szalók Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a turizmus az emberi életminőséget befolyásoló társadalmitényezővé vált. Az emberek folyamatosan utaznak a világ különböző pontjaibapihenés céljából. A szektor keresleti és kínálati oldala is egyre jobban bővül.Ebből a tevékenységből a szállodáknak jelentős szerep jut, hiszen fontosturizmust kiszolgáló intézmények. A 21. században folyamatos innovációt éskreativitást igényel a szállodaipar szektora, mivel egyre nagyobb a verseny avendégekért. Ebben az iparágban a fogyasztók nagy alkupozícióval rendelkeznek,mivel a szálláshelykínálat bőséges. Ebből kifolyólag a szállodák számára azegyik legfontosabb, ha nem a legfontosabb, hogy a vendégeket kellemes élményekérjék tartózkodásuk alatt. Ennek elérése érdekében a kereskedelmiszálláshelyeknek speciális kényelmi szolgáltatások körét szélesíteniük kell,hogy létrehozzák a vendégélmény új dimenzióját és versenyelőnyre tegyenekszert. Az illatosítás többek között egy ilyen kényelmi háttérszolgáltatás,mivel többek között egy közvetlen, interaktív komfortérzet növelésére szolgálóeszköz. Aszaglás egy olyan különleges érzékszerv, mely megérdemli a szállodaiparfigyelmét. Számos tulajdonsága révén megteremtheti a márkaszemélyiséget,ezáltal a márkahűség kialakításában is szerepe van, emellett fokozza a pozitívérzelmeket. Az illatmarketing jelensége a turizmus szektorában iserősödik, terjed.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élmény, illat, szállodai tér, szállodaipar, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |