Döbrentey Kende Márk (2023) A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat végleges.docx (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (578kB) |
|
PDF
Dobrentey_Kende_Mark_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (428kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A projektmunkámban az online ételrendelési platformok felhasználóinak rendelési szokásait elemzem, és megkeresem a választ rá, hogy mik befolyásolják leginkább a vásárlói élményt, illetve hogyan lehet ezen javítani. A témát leginkább a Wolt példáján keresztül fogom vizsgálni, de a vetélytársak is említésre kerülnek, hiszen a velük való összehasonlítás fontos része annak, hogy megértsük mit csinál másképp a Wolt, ami miatt ennyire sikeresen be tudott törni a magyar piacra. A projektmunka megírásában kérdőíves és internetes források kutatása, illetve Keller és Kotler 2016-os kiadású Marketingmenedzsment könyve volt segítségemre.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, fenntartható fogyasztás, startup, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |